Tuesday, March 24, 2009

Brader Wrestling

10.06pm..
Aku dok lepak kat mamak teman member aku sorang nie makan... kebetulan die bawak laptop dier yg agak hensem setelah ditepek2 kan ngan beberapa sticker yg art bg aku.. mamak nie ble ader wifi lak.. aku pon ape lagi.. trus pinjam la kan.. update blog aku nie.. xde pe pon aku nak tulis malam nie.. ketandusan idea yg sememang tandus... Agak ramai gak la kat sini.. Layan WWE yg dulunye dikenali sebagai WWF. Aku agak xfaham laaa.. kenape dorang nie minat gile ngan wrestling nie.. bukan nye dorang tak tau bende nie smua blakon jerk.. tp still tgk.. sampai ader satu brader nie telopong je mulut dier tgk.. siap terikot2 gerak geri mamat yg tgh fight dalam tv tuh sape tah tngah lawan.. yg aku kenal undertaker jerk.. hahaha.. Mamat dalam tv tuh tercampak.. Ehh dier pon macam nak tercampak gak aku tgh.. btol2 gile wrestling brader nie.. tgh sedap2 dier layan.. tetibe mamak nie ble tuka channel.. Naik merah muke brader nie..

Brader : Wei macha!! pesal tuka... wrestling tadi lahh.. adoii.. tgh sedap2 layan nie.. bola xhabis2.. mende la tgk bola... bola sebijik rebot ramai2 buatpe..

mamak : ok bos.. sorry.. sorry. ( dengan pelat2 mamak macam biase korang dengar tuh)

yang aku xtahan.. dier ble marah org tgk bola.. Hahaha bola sebijik buatpe rebot ramai2.. hahaha mmg dasat brader nie.. sebati btol jiwa dier ngan wrestling nih.. macam2 zaman skang nie.. sape2 yg datang nak tgk bola tentunye khuciwa gile.. sabar la yer.. Aku hanya terus duduk dan terus mengadap laptop mamber aku nie sementara dier layan mee goreng mamak fav dier..

No comments:

Post a Comment