Thursday, March 26, 2009

Congratulation!!!

Yehaaaaa... maybe ramai yg tak caye kan Zila da tunang... Ya!! ia benar belaka!! Aku pon tekejut gak mase minah nie call aku..

Zila : Bulu.. Eh.. gamba tunang camane ko kire.. ikot roll?? ke ader package utk engagement??

Aku : Perghh.. ko nie tetibe je nie?? Ko nak tunang ke??

Zila : Ye arr.. Cepat la?? camane kire nie?

Aku : Mak ia!!!! Biar btol kau nie.. (aku seolah2 xle nak percaya lagi mase nie)

Perbualan terus berlalu..
Dan tiba pada mase nye aku datang la ke majlis minah nie selaku pemetik gambar yang xbape nak pro.. Hahaha.. Btol dow.. Zila da tunang.. Fuhh.. Minah yg kepale otak nye mereng.. slalu soh aku shoot gamba dier utk upload kat facebook dan myspace dah pon selamat ditunangkan.. Siap hire aku lagi as dier nye Photographer. Congratulation to Zila!!

5 comments:

  1. hahaha..
    biasala...
    kn besh..tiba2 jep..tunang..
    bru SUPRISE skit..
    :))

    ReplyDelete
  2. Banyak ko nye suprise!! Hahah tapi suke hati ko lahh.. Kawen nanti ko suprise jugak laa.. besok majlis.. hari nie ko bg tau.. amik kau.. xde orang datang baru tau..

    ReplyDelete
  3. hahhahaha...congrat....bulu sengal katak..

    ReplyDelete
  4. aku lak kene sengal?? jiwa kacau ko nie..

    ReplyDelete
  5. typegunahari:eleh...aku kawin anti sebuln awl aku bgtau ko ea..
    hahaha..

    seceria senyumu:thnks...

    ReplyDelete