Wednesday, April 1, 2009

Ibu!! Jangan buat lagi!!!

Pagi tadi sampai2 je aku kat office.. hp aku berdering.. tertera tulisan 'ibu' kat screen hp aku.. Eh.. apehal mak aku nie pepagi da call.. lalu panggilan dijawab..

Ibu : Hello assalamualaikom...

Aku : Wassalam.. ye bonda.. pe citer.. pepagi da call.. ader citer best ke??

Ibu : Ader la nie.. sbb tu ibu call kau pagi2 nie..

Aku : Haaa.. ape citer??

blom sempat habis ayat aku.. ibu da mencelah..

Ibu : Ko x wish ayah ke?? bday dier hari nie..

Aku : Aduss.. lupe.. haa ok ok.. skang gak orang call..

Aku pon trus call bapak aku lepas je mak aku letak telefon..

2.. 3.. kali aku try.. bapak aku xangkat.. isk merajuk ke orang tua nie... aku teruskan usaha.. yess!! kali nie dier jawab..

Aku : Samekom yah..

Ayah : W'salam (menjawab dengan nada yg mmg comfirm dier baru bangun tido.. Patot la xangkat tadi..). Ader ape ko call pepagi nie??

Aku : Happy Birthday!!! aku pon wish dengan nada ceria..

Ayah : Dah kenape kau nie.. ari jadi aku da lepas lahh!! sape cakap bday aku hari nie??

Aku : Ibu laa.. baru jap dier call..

Ayah : April fool la tu.. Semalam kol 1 pagi dier da kene ngan ayah.. Ayah buat2 sakit semalam

Aku : Hahahaha.. patot laa..

Sedar xsedar aku dah tekene ngan mak aku!! april fool rupenye.. dah pandai da mak aku.. dulu aku april fool kan adik aku die marah.. skarang die lak kene kan aku.. Haihh..

xpe bonda.. next year anaknda return dengan lebih style lagi!!!

7 comments:

  1. style lah april fool cer!
    nah... ini dia..
    bonda kaw memang rare..!
    ayah kaw..? bapa borek anak rintik...
    hahaa.. best beb..

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. ko xkene ke?? siot la april2 fool nie..

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA...nasib baik dah lame dah tinggal kan benda tu..kalo x masak maseng2....huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. da lame tinggal kan jugak.. aku xingat langsung pon.. tapi xkire.. tahun depan!! jage bonda!!

    ReplyDelete
  5. aprilfool anak beranak..cool bebs..

    ReplyDelete
  6. oitt mak kamu rawk steady gift me gift me..

    ReplyDelete
  7. mak aku zapin je.. rawk2 dier nyampahh.. Haha

    ReplyDelete