Wednesday, April 22, 2009

Pagi Yang Indah

Terima kasih wahai tujuh warna.. Kerna dengan persetujuan kau smua bersatu hati saling bercantum antara satu sama lain membentuk sesuatu yang indah dan dinamakan 'Sang Pelangi' Seronok aku gi keje pagi tadi.. cuaca sejuk.. kereta kat jalan raya pun macam tak bape banyak hari nie.. Ditemani pula sang pelangi yang muncul sebelum cahaya mentari membangga diri.. Memang pagi masih berhingus lagi.. Embun2 masih lagi membasahi dedaun hijau yang masih lagi berselimut kabus yang tak berapa nak ikhlas.. Indahnya Bumi Tuhan.. Aku tarik nafas lega dan bersyukur kerna masih dapat lagi aku bernafas.. masih lagi dapat kulihat keindahan alam.. masih lagi dapat kurasakan kedinginan pagi.. Alhamdulillah.. Aku masih bernyawa, walaupun tak ade banyak duit dalam pocket, walau belum ada chinta mati untuk aku.. Aku tak peduli.. Yang penting jantung aku masih berdegup. Aku masih bernyawa!

4 comments:

  1. AMEN.....
    ALHAMDULILLAH.....
    PAGI TU CERIA.....

    ReplyDelete
  2. yar.. syukran..
    pmberian tuhan sgala maha mmg sntiasa sempurna tanpa perlu dihitungnya..

    Tpi perlulah kta mmbetul minda, mengerak jiwa, bhawa sgala yg indah ini hanya sementara..

    Yg terlalu indah dan yg kekal lama akan mnanti kita, jka jiwa serta diri stiap masa mngabdikan diri pada nya! Insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  3. semoga setiap hari akan menjadi hari yg terbaik utk kamu.
    insyaAllah.

    ReplyDelete